امروز ادارات روابط عمومی و بازاریابی سازمان های کشور و مدیران و کارشناسان رسانه های دیجیتالی که در آن ادارات فعالیت می کنند مسئولیت خطیری را در حوزه آن رسانه ها مانند وبسایت، اخبار، و شبکه های اجتماعی برعهده دارند. فضای شدیدا رقابتی امروز نیز آن مسئولیت را بر دوش آنان سنگین تر نموده و آنان را به سمت پررنگ تر کردن حضور سازمان و برند خود در فضای رسانه های دیجیتال بیشتر از قبل ساخته است.
دبیرخانه کنفرانس هوش تجاری ایران این مهم را شناسایی کرده و با هدف بهبود عملکرد ادارات روابط عمومی و بازاریابی کشور در حوزه رسانه های دیجیتال، نسبت به رتبه بندی ادارات روابط عمومی در 4 فاز بلوغ رسانه های دیجیتال و بخش های رسانه ای دیجیتال آن ادارات و همچنین ارائه گزارشات راهکاری ماهانه جهت بهبود یا حفظ رتبه و عملکرد به آن ادارات، اقدام نموده است.
در این راستا، سازمانها و برندهای مطرح و فعال در صنایع کشور مرتبط با ادارات روابط عمومی و بازاریابی، میتوانند با بهره گیری از این فرصت ارزشمند، با شرکت در فرایند حامی مالی کنفرانس از مزایای تبلیغاتی و ترویجی آن به شرح زیر بطور ماهانه بهرهمند گردند:
* درج نام و لوگوي سازمان حامي رویداد رتبه بندی در كليه بروشورها، پوسترها و آگهی های معرفی رویداد
* درج نام و لوگوي سازمان حامي رویداد رتبه بندی در تیزر معرفی رویداد
* درج نام و لوگوي سازمان حامی رویداد رتبه بندی در كليه گزارشات تحلیلی رتبه بندی و راهکاری
* قرار گرفتن لوگوي سازمان حامی در سايت رویداد تندیس رتبه بندی و لينك به وب سایت سازمان
* قرار گرفتن تیزر تبلیغاتی سازمان حامی در سايت رویداد و لينك به وب سایت سازمان
* درج نام و لوگوی سازمان حامی در رسانه ای دیجیتال دبیرخانه کنفرانس
* درج مصاحبه مدیریت ارشد سازمان حامی در بخش ویژه وب سایت رویداد تندیس رتبه بندی